سلام مامانا
کسی بچش ویروس دست و پا ودهن گرفته؟

۴ پاسخ

بچه من نه خداروشکر ولی چنذتا بچع تو فامیل مون گرفته بودن خیلی سخته

نه چجوریه

ینی چجوری

دختر من گرفته بود هفته پیش

سوال های مرتبط

مامان 🧸ARSAM🤎 مامان 🧸ARSAM🤎 ۱ سالگی