از چند ماهگی برای نی نی هاتون سیسمونی میگیرید😍🤱

۱۱ پاسخ

ایشالله دیگه ۳۰ هفته

والا هر وقت پول دستم باشه خرید میکنم

من ماه بعدی ایشالا

جنسیت قطعی مشخص بشه شروع میکنم

بعد ازسونو انومالی شروع کردم

بیست هفتگی

من ایشالا از ماه دیگه شروع میکنم

سلام دوستای عزیز گروه زدیم روبیکا
اقدامی ها و باردارا خانمای باتجربه
ب این آیدی پیام بدین لینک بدم🥰💕
@Yasmn___1382

من دو هفته ای میشه که شروع به خرید سیسمونیش کردم😍

من بعد انومالی گرفتم

عزبزم یلحظه تاپیکمومیبینی بنظرت بیبی چکام مثبتن؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی🥹🤱 مامان نی نی🥹🤱 هفته چهاردهم بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۳ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری