۱۳ پاسخ

بنظرم بعد تعیین جنسیت بخریم بهتر
خودم ک. می‌خوام از الان شروع کنم بنظرم خیلی حس خوبیه🥰

من هیچی نگرفتم😶‍🌫️ حتی اسمم انخاب نکردم نمیدونم چرا🤔

من 7ماهگی میگیرم

من بعدانومالی گرفتم

بعد جنسیت

ببخشی گلم اومدم زیرتاپیکت سیسمونی آنلاین دارم باقیمت مناسب و باورنکردنی فعالیت هم روبیکاوهم واتساپ خوش حال میشم یه سربه سیسمونی عسل جونی من بزنید 🥺🥺🥺
زودی بیاتاجاواسه عضوشدن داریم 😍😍😍🏃🏃🏃
اینم آیدی روبیکام پیام بزارین عضوتون کنم عزیزای دل فقط بگین که از برنامه گهواره هستین مچکرم☺️☺️☺️
@HasbiAllah7890
آیدیم خدمت شما 🙏🌹

من بعد از آنومالی لباس و کالسکه و کیف و... رو خریدم
تخت و کمد و فرش نخریدم
لوازم بهداشتی هم چون تاریخ انقضا داره گفتم آخر بگیرم
خیلی گرونه همه چی
دلم برای خانواده م میسوزه

من سر پسرم ،پسرم به دنیا اومد تازه سیسمونیش ی ماه بعد آوردم پسرم عجله داشت زود اومد
تاقبل هفت ماهگیت بگیر

18 هفته همرو خریدیم😅

۷ ماهگی سیسمونی کامل مچینیم

من هنوز نخریدم

من یکم وسیله قبل از آنورمالی خریدم که جنسیت بچه عوض شد به کارم نمیاد😄
قصد داشتم بعد از آنورمالی برم خرید اساسی ولی استراحت مطلقم تا ببینم خدا چی میخواد

من الآن بیشترش خریدم😃

سوال های مرتبط

مامان شاهان🩵🤱🏼 مامان شاهان🩵🤱🏼 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان مامان نخودچی مامان مامان نخودچی هفته نوزدهم بارداری
مامان پسر کوچولوم مامان پسر کوچولوم هفته بیست‌وششم بارداری