شما از کی برا نی نی تون سیسمونی میخرید

۱۳ پاسخ

من الان جنسیتشو فهمیدم دیگه دارم کم کم میخرم

من ۷ماه بشم میگیرم

من میخواستم بعد از آنورمالی بخرم ولی استراحت مطلق شدم باید ببینم اگر شرایطم بهتر میشه حضوری بگیرم اگر نه آنلاین بگیرم

وقتی جنسیت ۱۰۰٪ مشخص شه

پس منم میرم انومالی بعد انشاالله میخرم

من یه سری چیزا خریدم ولی اصلشو گذاشتم بعد آنومالی

پس من که جنسیت نی نی رو میدونم باید از الان بگیرم؟

من بعد از انومالی شروع میکنم

انشالله همه چیز تو آنومالی خوب باشه میخوام بعدش بگیرم

من از ۲۲ هفته استارت زدم

از ماه چهارم😂

به نظرم تو سه ماهه دوم بگیری بهتره حالت بهتر باشه

ما تازه گرفتیم جنسیت که مشخص میشه کامل بعد

سوال های مرتبط

مامان ماکان مامان ماکان ۳ ماهگی
مامان شاهان🩵🤱🏼 مامان شاهان🩵🤱🏼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسری مامان پسری هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری