بچه ها از هر سایز چند دست لباس میخرید برا نی نی؟

۶ پاسخ

سایز صفر تا سه ماه بهترین سایز و واقعا از بدو تولد تا ماه ها استفاده میشه ، از این سایز شش دست هم می تونی بگیری ، سرهمی هم می تونی بگیری ، ولی صفر خالی بدرد همون چهل روز اول می خوره ، البته سایز صفر هم باید داشته باشه دو دست

من سایز صفرو یکو دو از هر کدوم دو دست میگیرم بسه بنظرم بچه تند تند رشد می‌کنه

بنظرم از هر سایز سه دست چون همش بشور و بپوش میکنی

تا سایز سه چهار فقط بگیر هر کدوم سه دست بعدش که دنیا اومد راحت قدووزنش میدونی براش یک عالمه لباس بخر

صفر دوتا ست ۵ تیکه یک و دو هم هر کدوم سه تا

صفر یکی یک و دو هم دوتا تا بعد بدنیا اومدنش انشالا ببینیم چی اندازشه

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان شاهان🩵🤱🏼 مامان شاهان🩵🤱🏼 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان گندم👶🌾 مامان گندم👶🌾 هفته سی‌وپنجم بارداری