سایز صفر تا سه ماه بهترین سایز و واقعا از بدو تولد تا ماه ها استفاده میشه ، از این سایز شش دست هم می تونی بگیری ، سرهمی هم می تونی بگیری ، ولی صفر خالی بدرد همون چهل روز اول می خوره ، البته سایز صفر هم باید داشته باشه دو دست
من سایز صفرو یکو دو از هر کدوم دو دست میگیرم بسه بنظرم بچه تند تند رشد میکنه
بنظرم از هر سایز سه دست چون همش بشور و بپوش میکنی
تا سایز سه چهار فقط بگیر هر کدوم سه دست بعدش که دنیا اومد راحت قدووزنش میدونی براش یک عالمه لباس بخر
صفر دوتا ست ۵ تیکه یک و دو هم هر کدوم سه تا
صفر یکی یک و دو هم دوتا تا بعد بدنیا اومدنش انشالا ببینیم چی اندازشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.