سلام خانما شما چند وقتگی پسرتون ختنه کردین؟

۸ پاسخ

بچه اولمو ۲۵ روزگی یا ۳۵ روزگی بود فکر کنم

این یکی هم بدنیا بیاد انشاله ۳۰ روزگی ختنه میبرم

سنتی ختنه کردید یا حلقه خانمای با تجربه

من یک ماهگی بردم

بهتر که ۲ماهش بشه بعد

به نظر من ۲. یا ۳. ماهگی خوبه

من پسرم ۲سال نیم ختنه کردیم خیلی سخت بود برایش نوزاد ختنه شه بهتره

دوست من همین دیروز رفت ختنه کرد بچش دوماهش بود

سوال های مرتبط

مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسملم🤰😍🩵 مامان پسملم🤰😍🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری