بله حتما
همسرم میگهههه نه🥺
صد در صد بله از نظر علمی هم برا خود پسر ختنه کردن فوایدش بیشتر است عفونت و..نمیگیره بهتره انجام بشه
من هفت روزگی به روش حلقه انجام دادم بی درد و خونریزی
اذیت هم نشد
این چه حرفیه که نکنیم این دیگه واکسن نیست که بگی نمیزنیم
لنتخابی نیست که😑
هرچی بزرگ تر بشه سخت تر میشه براش این ظلم رو بهش نکنید لطفا
۱۰۰درصد که ختنه میکنم
اگر بیمارستانم همون بدو تولد ختنه کنه که هیچی
نکنه دیگه ۲_۳ماه بعد ختنه میکنم
۱۰۰ درصد
اره حتما .
بله حتما میکنیم
بله میکنم
منم سوالم همینه. شک دارم از یه طرف میگم اگه میخوام بکنم همون زود بدو تولد انجام بدم. اما دلم نمیاد. میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.