دوستان چند وقت بعد به دنیا اومدن پسرتون ختنه کردید؟؟؟

۱۶ پاسخ

من میخوام زیر ده روز ببرمش

دکتر پسرم گفت زیر ۴۰ روز اشتباهه
منم تقریبا ۵۰ روزش بود ختنه کردم
میدیدم کوچیکترارو میاوردن کمتر درد میفهمیدن بنظرم بهتر بود
ولی نزار به قل خوردنش برسه که سخت میشه.این یکیم دنیا بیاد همون ۴۰ روزه میبرم ختنه

پسر من ۸ ماهش بود و خداروشکر زیاد اذیت نشد

من ۱۵ روزش بود

16روزگی

من 20روز بود ختنه کردم چون هرچی کوچیک تر باشه بهتره پا نمی زنه اذیت نمی شه این پسر دیگم هم دنیا اومد تا یک ماه ختنه می کنم

۴۰ روز بعد

پسر من ۲۳ روزش بود

عزیزم همون موقع ختنش کن چون درد را حس نمیکنن

من پسرمو ۶ ماهگی ختنه کردم . ولی از یه دکتری شنیدم هرچی بچه بزرگتر بشه بهتره . چون زود ختنه کنی بعدها احتمال داره زود انزالی بگیره یا آلت تناسلیش کوچیک بشه

۳۵روزگی

پسر داییم که همون موقع دنیا اومد پسرش ختنه اش کرد

۴۰ روزگی

یکماهگی

هرچی کوچیک تر باشه بهتره بنظرم

6ماه🐣

سوال های مرتبط

مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد