منم گرینچینگ دارم
نگهش میدارم بعد از زایمان
منم دوتا عروس دارم نگهشون میدارم تااخر
امیدوارم بچم هم حساسیت نداشته باشه
منم عروسدارم تو قفسه نگهش میدارم
من دوتا عروس دارم فعلا ک نگهرمیدارم
بچه ام که به دنیا آمد اگه حساسیت داشت که میدم به مامانم اگه نداشت نگهرمبدارمشون
ولی فعلا ک گذاشتم تو اتاق
منم بچه هامو گذاشتم خونه مامانم گفتن حساسیت زاست واسه بچه 🫠انقدر دلم تنگ میشه میزنم همش زیر گریه خیلی وقتا طاقت نمیارم میرم خونه مامانم میمونم چند روز
این پسر من بود اسمش شازدس دادمش ب داداشم کلا ی هفته ب زایمانم چون اصلا دلم نمیومد بفروشمش ازبس قشنگ حرف میزنه دیگه شد برا اون
منم دخترم دوتا عروس داره با ی خرگوش خیلیم بهشون وابسته س ولی باهاش صخبت کردم چون واقعا نمیتونم بهشون رسیدگی کنم و شنیدم ممکنه نوزادم دچاره الرژی بشه بچم کلی گریه کرد واسشون خودمم موندم مامانم میگ خودم نکهشون میدارم بچه دلش نگیره
منکه داشتم انقدر از بوشون حالت تهوع اذیتم کرد واگذارکردیم به دوست شوهرم خیلی دلم تنگ میشه براشون🥲
فعلا عشقام رو گذاشتم خونه مامانم
اینقدرررررر دلم براشون تنگ میشه که میخوام مشت بزن تو سر خودم
ولی حالا ببینم چی میشه ۵ ماهه بچه هام نیستن پیشم میرم اونجا هم زیاد پیششون نمیمونم ولی اینقدر ناز میخوان و بغضی هسن خودشون که قشنگ میفهمم
دلتو بد نکن منم عروس هلندی دارم خونه مامانم بود ولی اوردمش خونه خودم 🤗
قراره نگهش دارم 🥺
منم عروس هلندی دارم مث بچمه دلم نمیاد ردش کنم و ردشم نمیکنم نهایت دور نگهش میدارم از بچه
مشکلی نداره ک
اصلا نگرانش نباش
دور از هم نگه دار
متاسفانه قراره بدمش به یکی🥲از همون موقع هم انقد شیرین شده نمک شده آدم دلش نمیاد😭
فکر نکنم مشکلی باشه
اگر با بچه تو یه اتاق نباشن حساسیت نمیده
بده دست یکی از اقوام تا دو ماه اگه قبول میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.