من ۳۳ هفته و ۴ روز زایمان کردم...نگران نباش میرسونی..
میشه انقدر به زودرس فکر نکنی؟؟؟؟؟😓
نگران نباش خدای ما هم بزرگه من دیدم تو گهواره یکی گفته بود با سرویکس صفر بوده اما سر وقت زایمان کرده تا خدا نخاد اتفاقی نمیفته دعا کنیم در حق هم
سری قبل سرویکست چند بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.