ویزیت دکتر ۸۰۰ تومن 😑 چرا انقد زیاده اخه

۱۱ پاسخ

آره من پیش توکلیان بردم دخترم ۶۰۰ پسر خواهرم چون نوزاد بود ۸۰۰

من ۴۰۰میدم

هرکی ی قیمت میگیره عزیزم ، من دیروز دخترمو بردم چکاب با بیمه ۳۹۰ گرفت

ازاد فوق تخصص ۵۰۰ بیشتراز این سازمان گفته گزارش بدین

منم دخترمو بردم ۵۰۰

بچه من رایگان اونم چ دکتری محشره دکترش

من بچمو بردم 400لعنتی ها چخبره

واااا پروفسوره مگه

اینجا ک ازاد ۳۴۰با بیمه ۲۴۰

عععع چخبره 🥴

یا پیغمبر
چه خبره؟ 😱😱😱😱😱

سوال های مرتبط

مامان ♡الوین نویان♡ مامان ♡الوین نویان♡ ۴ ماهگی
مامان محمد جون🥰 مامان محمد جون🥰 ۶ ماهگی
مامان ♥ قلب مامان ❤ مامان ♥ قلب مامان ❤ ۱ سالگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی