بچه ها بلال بخورم بچه ازیت نمیشه

۲ پاسخ

یکی بخور طوری نیست
هم باد داره هم شیر🫢

نفخ که داره ولی میگن به شدت شیر رو زیاد میکنه

سوال های مرتبط

مامان اورهان🧒🩵 مامان اورهان🧒🩵 ۱۰ ماهگی
مامان النا🧚‍♀️ مامان النا🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان النا وهانیه مامان النا وهانیه ۹ ماهگی
مامان آراد🐣 مامان آراد🐣 ۹ ماهگی
مامان سارمین🐣💙 مامان سارمین🐣💙 ۸ ماهگی
مامان آرتین💙لیانا💜 مامان آرتین💙لیانا💜 ۵ ماهگی