۵ پاسخ

سلام قند بارداری دارین بخاطر قند که آب دور جنین بالا میره برای منم بالاس و قرص و دارو نداره حتما پیش دکترت برو و هفته ای یکبار سونو بیوفیزیکال باید بدی و بیشتر به حرکات بچه دقت کنی

۲۰ بود آزمایش قند دادم که پایین بود، مایعات کمتر مصرف میکنم

10تا20نرماله اما سعی کنید از این بالاتر نره
شاید براساس هفتتون گفته
مصرف مایعات هندوانه و شیرینبجات رو کم کنید

من ۱۵

مال من ۲۹ هفته ۱۷ بود

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان مامان آقا ماهان ۹ ماهگی
مامان آیهان‌ وهامین مامان آیهان‌ وهامین روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۴ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته چهاردهم بارداری