ینی ب امید خدا خوب وزن گرفته باشه حدود ۳کیلوه ماشالا
دکتر من میگه بعد از هفته ۳۲ باید به فکر خوراکی های مفید باشی که بچه وزن خوبی بگیره نه به سیری خودت .....
تو هفته های اخر اگ میخوای وزن بچت زیاد بشه
کباب
ماهیچه
شیک
بستنی
زیاد بخور
فک میکنم ۲۰۰گرم هررهفته اضافه میشه اگه تغذیه خیلی خوب باشه شایدم تا ۳۰۰
من ۳۲هفتگی تقریبا ۲کیلو بود
۳۶هفته رفتم ۳کیلو بود
هر هفته بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ کالری بچه وزن میگیره ....اگه خوراکی های مفید بخوری بیشتر هم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.