سلام ب ۳۵ هفتگی
زود میگذره؟

۶ پاسخ

نههههه نمیگذرههههه

نه کلا از ۳۰ هفته ب بعد خیلی بد میگذره اگرم بگذره با استرسه همش چون همش با درد و ترشحه

نه خیلی دیر شده 🫠

ن اصلا خیلی طول کشید برای من

چون منتظریم نه خیلیییی دیر میگذره🥲🥲 یه ساله توی هفته ی ۳۳ هستم

ن اصن 😩😐
هفته های اخر نمگذرن اصنن

سوال های مرتبط

مامان مهدیار💙 مامان مهدیار💙 ۱ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته سیزدهم بارداری
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱۰ ماهگی
مامان یزدان و دلسا مامان یزدان و دلسا ۹ ماهگی
مامان آراز کوچولو مامان آراز کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان مانلی مامان مانلی ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد