۶ پاسخ

برا منم همین قد بود

من ۴۱ هفته وزن بچم ۳۸۰۰ بود طبیعی بودم اما خب دردم شروع نشده و با آمپول دردی نداشتم و سزارین شدم

زن عموی من بجه اولش ۴۸۵۰ بود طبیعی زایمان کرد

پسر من ۲۵۰۰ بود

خوبه دیگه نینی تپلیه😍
خودتون چقد اضاف کردین؟

از من ۲۶۰۰ بود برا چی نگرانی؟؟تپل بودنش که بد نیس

سوال های مرتبط

مامان حلما🩷🎀 مامان حلما🩷🎀 ۶ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آراز💎🦋 مامان آراز💎🦋 ۱۰ ماهگی