خانوما نامه زایمان از چند هفته میدن

۷ پاسخ

منم امروز بهم داد

طبیعی ام از ۳۳ هفته بهم داد که اگر دردم گرفت بیمارستان بهش زنگ بزنن سزارین فکر کنم ۳۶ به بعد میدن

من دکترم 37هفته بهم داد

بستگی به دکتر داره دکتر من 38 هفته میده

۳۸ هفته

فک کنم ۳۵،۳۶ اینا

۳۶ به بعد

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۶ ماهگی
مامان nila💜nihan مامان nila💜nihan ۱۱ ماهگی
مامان رادمهر👼🏻🫀 مامان رادمهر👼🏻🫀 ۲ ماهگی
مامان پسرم💚 مامان پسرم💚 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۷ ماهگی