من ۳۸ هفته که برم برای معاینه دکترم بهم میده...باز بستگی داره زایمانتون چیه اگه سزارینه باید بهتون بدن دیگه ولی اگه طبیعیه ۳۸ یا ۳۹ میدن
۳۶ هفته داد
الان بری فک کنم بده دکترت
ب من داد دیروز
باید بدن دیگ طبیعی هستی به من قبل عید داد گفت اگ توتعطیلات اتفاقی افتاد
من ۳۷ هفتم بهمنامهدادبرای ۲اردیبهشت ۳۹هفته میشم
۳۴ به بعد
برای من ۳۴هفته رفتم نامه داد برای ۳۸هفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.