۲ پاسخ

شیر زیاد خورده

دکتر پسر من میگفت شیر پنیری نشانه اسید بارای معده ی نوزاده ، یعنی رفلاکس داره
یکبار اگه باشه که مشکلی نیست ولی اگه تکرار بشه باید دکتر ویزیتش کنه و احتمالا دارو میده

سوال های مرتبط

مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری