برای زردی چکار کنم؟

۶ پاسخ

اگر خیلی بالاس حتما دستگاه اجاره کن اگر ن یکی درمیون شیرخودتوشیرخشک بده ک دفع زیادداشته باشه قطره نئوناستر هر ۸ساعت ۵ قطره میتونی بدی اب انارشیرین اگرمیتونی پیداکنی ددقطره بریز دهنش لیموشیرین هم همینطورمیتونی خودت اگر برات سخت نیست عرق کاسنی و شاطره و سرکه انگین رو قاطی کن بخور
گرمیجات و زردجوبه و تخم مرغ هم مصرف نکن
عرق کاسنی و پنبه بدنشوبمال

نگران نباش ویهان تا دوماه زردی داشت فقط حواست باشه زردیش زیاد نشع

شیر خشت از عطاری بگیرحل کن داخل آب یکم با قطره چکون بده

هیچی فقط و فقط دستگاه اجاره کن بیار خونه

تند تند شیر بده، بچه رو گرم نگه نداره چون زردی از گرما میاد

هر یک ساعت و نیم یکبار شیر خشک یکبار شیر خودتو بده وسط تایم هم آب قند بده ۳۰ سی سی آب یدونه قند درجا میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان دلارام مامان دلارام ۱ ماهگی
مامان النا مامان النا ۷ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی
مامان الیاس مامان الیاس ۱۲ ماهگی
مامان ایهان مامان ایهان ۱۰ ماهگی
مامان مجتبی مامان مجتبی ۱ ماهگی
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد
مامان رقیه.ابوالفضل مامان رقیه.ابوالفضل ۴ ماهگی