من هنوز حرکات نی‌نی رو احساس نمیکنممم🤒

۷ پاسخ

من خلفیه یکی دو بار مثل نبض حس کرذم نمیدونم بچه بود یا ن

منم همینطور

نگران نباش حس می‌کنی 😁 جفت قدامی هم حرکات رو ضعیف تر می‌فهمن هم دیرتر

منمممم

تا ۲۴ هفته وقت هست نگران نباش

جفت قدامی دیر تر حس میکنن منم از هفته 22حس کردم

جفتت چیه عزیزم!؟

سوال های مرتبط

مامان یکی یدونم🩵🐣 مامان یکی یدونم🩵🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری