عادیه که من هنوز حرکات کودکو احساس نکردم؟

۹ پاسخ

منم تازه دارم حس میکنم ولی هنوز شک دارم حرکت بچست یا نه

منم تکون واضح حس نمیکنم هر چندروز شاید عین لیزخوردن ماهی همین

منم اصلا احساس نمیکنم

منم گاهی. اوقات حس میکنم یه کوچولو اما بعضی وقتا اصلا انگار نه انگار

نمیدونم و ۲هفتس احساس میکنم

اره بابا طبیعیه
انشالله از ۲۴ب بعد کمکم حسش میکنی

منم حس نمیکنم

من تازه دارم حس میکنم
هنوزم دو به شکم ک حرکت بچس یا نه

بله حرکات جنین از ۲۷ هفته مهم سونوگراف من حتی میگه ۳۰ نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان نلا💕🌷 مامان نلا💕🌷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۹ ماهگی
مامان فاطمه.علی مامان فاطمه.علی هفته بیست‌وچهارم بارداری