از اینکه بچم هنوز حرکات قوی نداره عادیه؟؟

۱۱ پاسخ

اره اوکیه
نگران نباش
مونده حالا لگداش😅

عادیع

کوچولوعن خب هنوز😍😍

از یه موجود نیم کیلویی توقعات بالا هستشا😅
من سر دخترم تا هفته 40 که زایمان کنم ضربه چندان محکمی نداشت به قول معروف نذاره بخوابم یا دردم بگیره دکتر هم میگفت طبیعیه

آره عزیزم عادیه

برای منم نیست هنوز

به مرور بیشتر میشه

جفتت قدامی هست؟

اره مال منم همین۶

اره عزیزم زوده هنوز کوچولوعه

اره🫠🫠

سوال های مرتبط

مامان نلا💕🌷 مامان نلا💕🌷 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری