۳ پاسخ

معمولا وزن بالا باشه سزارین میکنند ب دکترت بگو

وای کاش بچه منم چهار کیلو میشد 😍😂

اصولا سزارین میشه من بچم ۳ کیلو بود طبیعی اومد بچه اولم

سوال های مرتبط

مامان کوشولوم💕 مامان کوشولوم💕 ۷ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان دردونه🎀🧸 مامان دردونه🎀🧸 روزهای ابتدایی تولد