۴ کیلو اصلا نرمال نیستا بچه چاق چرا فکر میکنی خوبه بعدا ژن چاقی بمونه براش خیلی اذیت میشه نرمال ۳تا ۳۵۰۰ هستش
چرا فکر میکنی خوبه ۴ کیلو ؟
دکتراهم میگن نرمال و سلامتش همون ۳ کیلو یا چند گرم این ور اون ور هس
بله دختر من با وزن ۴۵۰۰ به دنیا اومد الانم ۵ سالشه لاغرم هست.
این حرفو قبول ندارم بچه چاق به دنیا بیاد تا اخر چاق میمونه سالم نیست و از این حرفا... برادرم و برادرشوهرم با وزن ۴ و خوردی با دنیا اومده بودن هردوشون هم الان باسن ۲۵ سال کاملا سالم و هیکل متناسبی دارن
خالم بچش چهارخورده ای بود خیلی شیرینی میخورد فک میکنم قندزیاد باعث میشه وزن بچه خیلی بالابره.دراخرم همون باعث شدسزارین اورژانسی بشه چن کیسه آبش پاره شد ولی دردنداش
من بچه قبلیم 4 کیلو بود.این یکی خوراکم خیلییییی کمه مولتی هم نمیخورم که اینم مثه قبلی تپل نشه .بچه تپل زایمان طبیعی سخت تر میشه .ولی سونو وزن که رفتم دکتر گفت احتمال زیاد این بچه تم دنیا بیاد تپلی باشه .گفت وزن خیلی زیاد به ژنتیک ربط داره
من شنیدم نون خامه ای بچه رودرشت میکنه ولی نه زیاد روزی دوسه تا
سوال منم هس🥺
آره من ولی هیچی تغذیه خاصی ندارم ژنتیکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.