۵ پاسخ

منم واکسن کزاز دارم ولی نزدم خطرناکه اگه نزنم؟؟؟؟

این ویروس عددش بالاس، عاملِ بیماریِ ابله مرغان و زونا هست...اما بازم قطعا ببرید دکتر ازمایشو.

ایمنی بدنت بالاس احتمالا بهت سرم اس وی ای جی بده

این ک خوبه یعنی نشون میده بدنت ایمنی داره نسبت به ابله

جدیدا واکسن نزدی ؟

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته بیست‌وهشتم بارداری