۸ پاسخ

سال به سال .نوبت بدش ۳سالگی

من دوسالگی بردم،گفتن سه سالگی بازم برا چکاپ بیارینش،اصلا نگفتن،دوسال نیمش بیارین.

۲ونیم سال

من هنوز نبردمش واسه۲

2 سال و نیم

دو و نیم

دوسال و نیم

۲/۵

سوال های مرتبط

مامان آیهان و تودلی مامان آیهان و تودلی ۳ سالگی
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هفدهم بارداری