۵ پاسخ

من که نبردم

به من گفتن خودمون زنگ می زنیم
مگه بعد از دوسال قطره و واکسن دارن؟

دوسالگی ک بردم گفتن دوسالو نیم شد بیارش دوباره

اره.

۲سال ونیم

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هفدهم بارداری
مامان 💗مِهر و دل💗 مامان 💗مِهر و دل💗 ۳ سالگی
مامان آیهان و تودلی مامان آیهان و تودلی ۳ سالگی
مامان مهرانا مهر سانا مامان مهرانا مهر سانا ۲ سالگی