۱۲ پاسخ

ببین روز به روز بدتر میشن ولی خب از یک لحاظ های دیگه بهتر میشن

بله عزیزم میوفته تو سرازیری.
ولی چیزی که باید بدونی اینه که مهم اون رد کردن ۲ سالگی نیست مهم روش تربیتی ماست. رفتار های بچه ها آیینه تربیت و رفتار ماست

بستگی به بچه داره بعضی خوب میشن بعضی بدتر میشن دخترم تازه لج بازی شروع شده

از یه لحاظ بهتر میشن اما لجبازی شروع میشه

دختراول من تا ۵سالگی پدرمو دراورد با لجبازیاش،هرروز میگفتم درست میشه نشد،تقریبا بعد ۵سال بهتر شد

اتفاقا بدترررررر میشن 🤣شیطون ترررر لجبازترر غرغروتر ولی من در کل پسرم از اول زیاد شیطون نباید بیشتر بازیای فکری دوستداره

متاسفانه باید بگم تا 5 سالگی مارو زجر کش میکنن
مثلا ی مورد بگم دیروز میخوایم برم بیرون
دلوین شلوار شافل و تیشرت پوشیده
ماهلین دورس و شلوار مام پوشیده بدون شانه کردن موهاش
هرچی هم تلاش کردم فایده نداشت اخرم برد با ماهلین بود 😁

بدتر شده خواهر لجباز و یه دنده اسیرمون کرده

ن بجای اینک عاقل شن بیشتر دیونه میشن

لج بازتر میشن اونم بخاطر اینکه میخوان نشون بدن مستقل شدن و...

بدتر میشن

بدتر میشن ک بهتر نمیشن

سوال های مرتبط

مامان 💗مِهر و دل💗 مامان 💗مِهر و دل💗 ۳ سالگی