۸ پاسخ

من خیلی وقته ندادم
قبل دو سالگی

من به تجویز دکترش شربت تقویت سیستم ایمنی اسماویت میدم

منم چیزی نمیدم دکتر گفت اگه خوراکش خوبه چیزی نده باعث بیش فعالی میشه ولی الان میتونی چکاپ کامل دوسالگی براش انجام بدی تا مطمئنن بشی

باید d3 بدین

دکترش شربت استئوکر نوشت خودمم شربت امگا۳ میدم

منم هیچی نمیدم ولی خیلی زود زود مریض میشه
حالا باید ببرم دکتر بگم واسش یچی بنویس
خودم زینک و مولتی پدیا بست خریدم ولی اشتهاش بدتر صفر شد

هبچی‌ نمیدم

منم هیچی نمیدم

سوال های مرتبط