خیلی اول که جیغ کشیدن حالاکه اونو یادش رفته میزنه همه رو واقعا نمیدونم چکارکنم
هعیییی
هرچی بزرگتر قربون کوچیکتریشون میشی والا
خیلی من فک میکردم راحتر بشه ولی سختر شد
خیلیییی..سرویس شدم
خیلی سخته خیلی
آره ۲سالگی اوج لج بازی شونه به نظر من رفته رفته بهتر میشن معنی خطر میفهمن
منک دیگ بریدم
بسک نق میزنه وگریه میکنه
خیلی بده تا چهار سالگی تازه بهتر میشن
هنوز اول راهیم خواهر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.