سلام مامانا دوسالگی واکسن داره؟؟؟

۳ پاسخ

نه عزیزم نداره
واکسن سرخک هم برای همه شهرها نیست، جاهایی که هست رو خودشون از بهداشت زنگ میزنن

نه عزیزم
ولی مراقبت داره باید ببریش بهداشت قد و وزنشو چک کنن یه چیزیم بهش میدن که ویتامین آ...هرشش ماه باید ببریش تا اون ویتامین رو بخوره

انگار سرخک

سوال های مرتبط

مامان آرژین مامان آرژین ۲ سالگی