۳ پاسخ

👍🏻👍🏻👍🏻🥺🥺🥺
منم تنهام عزیزم فقط خداا👌🏻

منم‌خیلی تنهام احساس میکنم کسی حرفامونمیفهمه حتی اگه بگمم پس سکوت میکنم😭

اینجا کسی نمی‌شناسه ادمو خب دردودل کن

سوال های مرتبط

مامان ملیکا ودوقلوها مامان ملیکا ودوقلوها ۳ سالگی