۷ پاسخ

وقتی بچه باشه همینه زندگی ماهم همینجوریه

تولد جن ها😂😂😂اینو خوب گفتی خونه ما هم همینه

منم‌امروز کلی تمیزکاری کردم‌ولی باوجود بچه ها تمیز نمیمونه‌ ولی شکر به‌وجودشون

اگه بخوای تمیز بمونه دائما باید دستمال به دست باشی و مرتب کنی ک اینجوری ام ک من هستم زوار آدم درمیره

😂😂😂😂

تولد جن ها🤣🤣🤣🤣

خونه منم اینجوریه همش بهم ریز میشه 😢

سوال های مرتبط