سلام
کسایی که سینال اف زدید میشه جواب بدین سوال دارم

۸ پاسخ

من دو دوره زدم خبری نشد

عزیزم این ماه آزادسازی هم زدم فردا ۱۶ روزه هنوز پریود نشدم اولین باره

منم زدم فک کنم ۴۵۰ بود

سوزن عالی هست

منم زدم

اره من زدم باردار شدم همون بار اول متاسفانه سقط شد

بله عزیزم

من همسرم تزریق میکرده

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری