۲ پاسخ

عزیزم پیش کدوم دکتر می‌خواین iuiانجام بدین؟مشکلتون چیه

من این ماه از اون خودکاری ها زدم 450
دکترم گف فولیکولت خیلی خوب شده دو تا 18 داشتم

سوال های مرتبط

مامان مامان ملکا🩷🩷 مامان مامان ملکا🩷🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری