خانوما از رو ضربان قلب میشه فهمید دختره یا پسر؟؟

تصویر
۶ پاسخ

انگار دختره
دوازده هفته اس دکترش تقریبی نگفته چیه؟

از روی ضربان قلب که نمیشه گفت، اما برای پسرم ضربان قلبش پایین بود.

واااای یادش بخیر چقدر درگیر جنسیت بودیم ک چیه 😂😂😂

اون ک دکتر بوده نگفته چطور اینجا بگن
ب ضربان قلب ربطی نداره

معمولا ضربان قلب دختر بیشتر از پسره و تند تره

......

تصویر

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری
مامان اقاساواش مامان اقاساواش روزهای ابتدایی تولد
مامان رایان🫀 مامان رایان🫀 ۲ سالگی
مامان پسر کوچولوم💙رادمهر💙 مامان پسر کوچولوم💙رادمهر💙 ۲ سالگی
مامان ابرا ❤️آیلا مامان ابرا ❤️آیلا ۴ ماهگی
مامان hani مامان hani ۱ سالگی
مامان هدیه خدا وتودلی مامان هدیه خدا وتودلی ۴ ماهگی