سلام خانمها نوک سینه هام خیلی درد میکنه چکار کنم 😢

۳ پاسخ

یکم باروغن زیتون یا بادام چرب کن سینه ات ولی زیاد تحریک نکن داخل ماه های آخر طبیعی بیشتر بخاطر ترشح شیر واسه بعضی ها اتفاق میفته واسه بعضی ها نه

منم چند روزا نوک سینه هام درد میگیره بکم بزرگ شدن

سلام میتونی ازکرم شقاش سینه استفاده کنی

سوال های مرتبط

مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 مامان 🤍🐣𝙽𝚒𝚔𝚊𝚗 ۶ ماهگی
مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان قند عسل 🍯🥰🎀 مامان قند عسل 🍯🥰🎀 روزهای ابتدایی تولد