سلام مامانا زایمان کردم طبیعی

۱۵ پاسخ

مبارکه عزیزم سخت بود؟منم طبیعیم

عهعع من صب پیامتو دیدم 😀چ زود زاییدی😃😃مگه سز نبودی؟

مبارک باشه عزیزم
تجربتو برامون بزار

بسلامتی عزیزم
تجربه زایمان طبیعی رو بزار ☺️

به سلامتی عزیزم

خیلی درد داره؟؟؟؟

مبارک باشه به سلامتی

مبارکه گلم دقیقا چند هفته بودی سخت بود یا نه درد داشتی

مبارک باشه😍

بسلامتی چطور بود عزیزم

مبارک باشه عزیزم قدم دار باشه ایشالا ❤️❤️💖💖💗💗😘😘😘

مبارک باشه عزیزم🌹

بسلامتی ان شاءالله قدمش مبارکه

چطور بود راحت بود؟

مبارکت باشه عزیزم

آفرین خداقوت

سوال های مرتبط

مامان طلا و نور مامان طلا و نور ۴ ماهگی
مامان الینا وآیهان مامان الینا وآیهان ۱۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد ۱۲ ماهگی
مامان حورا مامان حورا ۱۱ ماهگی