بچه ها پیازخام توشیردهی خوبه😬😬😬😬

۱۸ پاسخ

نه عزیزم هم شیرتو بدمزه میکنه و هم نفخ داره

والا من دیشب خوردم امروز بچم مثل همیشه شیرمیخوره و مشکلی نداره

من خوردم امروز بچم هی سینم در میورد از دهنش انگار بدمزش کرده بود

عزیزم مزه شیر رو عوض میکنه سعی کن نخوری

نه بچه دلدردمیگیره

😐🤢🤮

عزیزم وات پیام ندادی منتظر بودم

نه شیرت بو میگیره بد‌مزه میشه

بچه شیرتو نمیخوره اونوقت بعدش باید شیرخشک بدی

پیاز خوب نیست شیرتو بو میندازه ممکنه بچه نخوره،
سیر میگن شیرو زیاد میکنه ولی اونم نخوری خیلی بهتره چون اونم شیرو بو میندازه پی پی بو گند میگیره

دکتر به من گفت نخور

نخور نفخ داره و شیر بد مزه میشه 🥲😶

نفخ داره نخور

بچه شیرتو نمیگیره

نه عزیزمم هم پیاز هم سیر خام نخور بد مزه می‌کنه شیرو

شیرت بو پیاز میگیره بچه نمیخوره

فک کنم نفخ داره

بله عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 ۴ ماهگی
مامان بنیامین مامان بنیامین ۴ ماهگی
مامان محمدآراد💙 مامان محمدآراد💙 ۱۵ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۴ ماهگی