بچه ها خوردن انار توشیردهی اشکالی نرار.؟

۲ پاسخ

نه اگر یبوست داشته باشی اذیت میشی
همه میوه ای خوبه فقط گرمی نخور زیاد

عزیزم خوردن هیچ چیزی اشکال نداره
مگه دکتر منع کنه

سوال های مرتبط

مامان عشقولها مامان عشقولها ۳ ماهگی
مامان فرهان😌 مامان فرهان😌 ۷ ماهگی