۶ پاسخ

اولین علامت بارداری من همین بود🥰ان شاءالله شمام بارداری

انشاالله..
منم چندروزه نوک سینه هام حساس شده دست ک میزنم یکم درد میکنه بزرگ ترم شده نوکشون

احتمال داره من اولین علائمم درد سینه هام بود

خووووودشه

احتمالش هست عزیزم

تست نزدین؟

سوال های مرتبط

مامان میناک مامان میناک هفته نوزدهم بارداری
مامان پیمان پارساپاشا مامان پیمان پارساپاشا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری