نمیدونممم چرا سینه هام نوکش انقددد میخااارهه

۳ پاسخ

من سینه هام وسطش له شده چیکارکنم خوب بشه می خارونم تاخون میاد

منم همینجوری ام انقد میخارونم ک زخم‌میشه

طبیعیه منم اینجوری بودم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین🥹❤️ مامان ماهلین🥹❤️ هفته نهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته شانزدهم بارداری
مامان حسین و یاشار🧸 مامان حسین و یاشار🧸 ۴ ماهگی