واسه زایمان سزارین بی هوش میکنن یا بی حس؟

۱۲ پاسخ

آره خانم ها بی حس میکنن

اتفاقاً منم از طبیعی میترسم

بی حس میکن

اتفاقا سزارین تنها چیزیش ک دردنداره همین سوزن بی حسیه

وای من کلا از سزارین میترسم . خدا کنه جوجه من بچرخه طبیعی بیاد .

بی هوشی میگن یهو با درد زیاد به هوش میای خیلی اذیت میشی

بی حس

بی حس خوبه ،داروی بیهوشی وارد خون میشه و خوب نیست زیاد

من بیهوشی میخامم🫠از اون سوزن بیحسی میترسم🥲😂تو کمر میزنن

الان اکثرا بی حس میکنن

طبیعی چطور

بی حس میکنن ازکمراگه متوجه بشی ودردداشته باشی بی هوش میکنن،که من بی هوش شدم

سوال های مرتبط

مامان دلوین🍓👶 مامان دلوین🍓👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان یزدان کوچولو👬 مامان یزدان کوچولو👬 ۱ سالگی