۴ پاسخ

یه مقدار کمه عزیزم
تا میتونی پروتئین بخور
گوشت مرغ ماهی تخم مرغ آجیل کله پاچه سیرابی موز شیر خرما
اینا رو بخوری وزن بچه‌ت جهش میکنه جوری که دکتر هم تعجب میکنه
ولی همه‌ی وعده‌هات باید اینجوری باشه
همه‌ی وعده‌ها پروتئین صبحونه هم هر روز کله پاچه. خامه عسل هم خوبه
من این کارها رو کردم بچه‌م وزن گرفت
هیچ کاری هم انجام نمیدی
فقط میخوری و استراحت میکنی
یعنی حتی ظرف هم نمیشوری
غذا هم درست نمیکنی

صدم رو نمی‌دونم ولی اول ۳۲ هفته برا من ۱۷۰۰ بود ک تو گهواره ام همینو زده بود

خیلی مراقب تغذیه ات باش خیلی به خودت برس جون بگیره

صدک ۲۰ کمه
ولی بین ۱۰ تا ۹۰ خوبه

سوال های مرتبط

مامان دوپسر مامان دوپسر روزهای ابتدایی تولد
مامان غزل و محمد طاها مامان غزل و محمد طاها ۵ ماهگی
مامان دنیز کوچولو🥺💋 مامان دنیز کوچولو🥺💋 ۱۱ ماهگی
مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری