میگم مامانا صدک ۲۵٪پایینه؟؟
وزن جنین تو ۳۲هفته ۲کیلو بود ولی صدکش۲۵٪ خوبه؟

۶ پاسخ

من دخترم صدکش ۲ درصد بود ۳۷ هفته با دوکیلو و ۳۰۰ زایمان شدم ولی خداروشکر سالمه . ۲۵ درصد خوبه ولی کلا مواد پروتینی مثل تخم مرغ و گوشت و اجیل و حبوبات بیشتر بخور اگه دوست داری درشت باشه

آره خوبه نگران نباش

من ۳۵هفته ام ۲۵۰۰صدک ۵۰

۳۳هفته بوده الان که نگاه کردم ۳۳بوده سونو قبلیم

خیلی خوبه

وزنش خوب بوده ک چرا الکی زده صدک ۲۵😕
من ۳۲هفته ۳روز ۲۴۰۰ بود صدک۸۹
برا دوکیلو صدک۵۰ حداقل باید باشه

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩵👼🏻🩵 مامان 🩵👼🏻🩵 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آینور مامان آینور ۸ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی