اره نرماله
من ۳۲هفته رفتم نمیدونم گیج زد یا واقعا درست گفت ۲۳۰۰ حالا هفته دیگه دکتر بهم گفت برو سونو آخر ببینم درست یانه جای دیگ میرم این سری
چیا میخوری؟
عالیه
بچه ی من تازه توی ۳۴ هفته و دو روز ۲و۲۰۰
آره خوبه منم 2150بود
31هفته 6روز 2013
اره عزیزم خوب بوده نرمال
اره خوبه
عالی
۳۲ و چند روز بودی؟؟
تغذیت چیا هست میان وعده ها چی؟؟
اره
من امروز رفتم گفت دوکیلوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.