۱۵ پاسخ

عزیزم میشه بدونم شما چیا می‌خوردین که وزن نی نی ماشاالله انقد خوب شده؟

عالیه😍ماشاءالله بهش😍

عالیه از منم ۲۲۰۰بود

32هفته و چند روز بودی

اره عزیزم خیلی خوبه منم ۳۲ هفته دخترم کیلو بود دکترم گف عالیه

ماشالله هزار ماشاالله

اره عزیزم

خیلی عالیه تا آخر از ۳ونیم ب بالا میشه

اره خوبه

خیلی خیلی عالیه

ماشاءالله خیلی خوبه

عالیه ماشالله چی خوردی خوب وزن گرفته

اره عزیزم ماشاالله عالیه ،.انشاالله ۳کیلو ب بالا دنیا میاد

ماشاالله

عالی

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩵👼🏻🩵 مامان 🩵👼🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری