سلام خانوما ۳۲هفته و ۶روزم وزن بچه ۲کیلو خوبه؟؟؟

۵ پاسخ

خوبه من ۳۹ هفته دنیا اومد ۳۵۵۰ بود

اره خوبه باید 2کیلو باشن خوبه دیگه یک ماهی بیشتر وقت داری تپل تر بشه
بستنی بچه رو چاغ میکنه ولی زعفرانی نه
سینه مرغ بخور چه کباب چه خورشت

من 32هفته و 4روز هستم وزن بچم 2کیلو و 450گرم هستش

کمه گلم مغزیجات بخور

خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دوپسر مامان دوپسر روزهای ابتدایی تولد