۶ پاسخ

من 31هفته و سه روز بودم 1600گفت

عالی.

خوبه به منم گفت ۱۶۰۰

ماشالله خوبه منم رفتم بچم ۱۸۰۰ بود گفت کمه ۳۵۰ کم داره .بهم برنامه غذایی داده تا دو هفته که بچه وزن بگیره

ماشالله فک کنم زیادم هس
چون من پسرم ۳۲ هفته ۲ کیلو بود دکتر گفت بچت درشت میشه که درستم گفت ۴۰ هفته ۳۸۰۰ بدنیا اومد

نرمالخ

سوال های مرتبط

مامان 🩵👼🏻🩵 مامان 🩵👼🏻🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری